مطالب مرتبط:
اجرای 600 برنامه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر استان خراسان جنوبی 
تشکیل 29 کمیته برای اجرای برنامه های دهه فجر در آذربایجان غربی
اجرای 725 برنامه فرهنگی در لرستان طی دهه فجر
اجرای بیش از 720 برنامه ایام الله دهه فجر در لرستان
اجرای 725 برنامه فرهنگی سپاه لرستان در دهه فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 13:002024-01-29سياسي

اجرای 600 برنامه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر خراسان جنوبی 


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از اجرای 600 برنامه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر خراسان جنوبی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از اجرای 600 برنامه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر خراسان جنوبی خبر داد.

مهدی مظهری، امروز دوشنبه 9 بهمن در نشست خبری ویژه دهه فجر، از عضویت رایگان در کانون ها و مراکز پرورش فکری استان در روز دوازدهم بهمن ماه خبرداد و افزود: بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه بیرجند و دستاوردهای نوین انقلاب در قالب اردوی راهیان پیشرفت از دیگر برنامه های دهه فجر است.

وی برپایی ایستگاه آتلیه انقلاب در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و پویش قصه گویی با موضوع خاطرات انقلاب را از دیگر برنامه های دهه فجر دانست و به نصب صندوق انقلاب با موضوع کودکان غزه، اراده، پیشرفت، سازندگی و امید در مراکز پرورش فکری، تصریح کرد: جامعه هدف بعد از آشنایی با انقلاب، دلنوشته های خود را به این صندوق انداخته و به برترین ها جوایزی اهدا می شود.

مظهری بیان کرد: برگزاری جشن انقلاب، برگزاری عصر شعر تخصصی با موضوع انقلاب، حکاکی دلنوشته کودکان در کتیبه های سفالی، برپایی نمایشگاه نقاشی و اجرای سرود سردار دلها از دیگر برنامه های دهه فجر است.


برچسب ها: خراسان جنوبی - مدیرکل کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - دهه فجر - خراسان - کودک و نوجوان - کودکان و نوجوانان
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 600 برنامه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر خراسان جنوبی 

اجرای 600 برنامه در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر خراسان جنوبی